Zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky. Pro lepší přehlednost jsou dotazy rozděleny do kategorií: 

Informace o nákupu

Slevové kódy, dárkové šeky

Výměna zboží

Vrácení zboží

Informace o nákupu

Jak zjistím, kdy přesně mi balíček přijde?

Jakmile předáme balíček s Vaší objednávkou přepravci, zašleme Vám informační e-mail i s podacím číslem zásilky. Na webových stránkách vybraného přepravce pak můžete on-line sledovat, kde se Vaše zásilka nachází a kdy Vám bude doručena. 

Objednal/a jsem si u Vás zboží, ale nedostal/a jsem žádné informace, zda jste objednávku přijali. Jak mám postupovat?

Po dokončení objednávky Vám přijde e-mail potvrzující přijetí Vaší objednávky. Pokud Vám e-mail nepřišel nebo si nejste jist/-á, zda objednávka proběhla v pořádku, kontaktujte, nás prosím na telefonu 777 246 133, nebo na e-mail mujkalisek@gmail.com

V objednávce jsem zadal/a platbu bankovním převodem, ale údaje k platbě mi nepřišly. Jak mám postupovat?

Údaje k platbě najdete v e-mailu potvrzujícím přijetí Vaší objednávky. Číslo účtu pro platbu je 272597066/0300, jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. Pokud si nejste jist/a, jaké údaje máte při platbě zadat, kontaktujte nás prosím na mujkalisek@gmail.com nebo na telefonním čísle 777 246 133.

V objednávce jsem zadal/a způsob úhrady platební kartou, ale platba se nezdařila. Co mám udělat?

Ke své platbě se můžete vrátit. Po dokončení objednávky Vám přišel e-mail potvrzující přijetí Vaší objednávky. Ten obsahuje také odkaz, který Vás znovu přesměruje na platební bránu a umožní Vám platbu provést. 

Posílal/a jsem zboží na reklamaci, ale dosud nemám žádné informace o jejím vyřízení. Kde zjistím další informace?

Reklamace je vyřizována do 30 dnů od převzetí zásilky, o průběhu reklamace je každý zákazník informován e-mailem. Pokud chcete znát stav Vaší reklamace nebo máte pochybnosti, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, zavolejte prosím na telefonní číslo 777 246 133 nebo nám napište e-mail na mujkalisek@gmail.com.

Slevové kódy, dárkové šeky

Co je to slevový kód?

Slevový kód je několik písmen a číslic, které Vám umožní získat slevu na nákup. Slevové kódy jsou zveřejňovány v rámci reklamních akcí nebo zasílány e-mailem. Po uplatnění kódu se Vám zboží v košíku zlevní o pevně danou částku nebo procentní slevu.

Co je to dárkový šek?

Dárkový šek je slevová poukázka, která může mít tištěnou nebo elektronickou podobu. Hodnota, která je na něm uvedena, již byla uhrazena a odečte se Vám z nákupu. Na dárkovém šeku najdete slevový kód, který uplatníte v košíku se svým nákupem. Dárkový šek je nedělitelný tzn. celá hodnota uvedená na šeku musí být uplatněna v jedné zakázce. Pro nákup dárkového šeku nelze uplatnit slevový kód.

Kde mohu slevový kód a dárkový šek uplatnit?

V nákupním košíku jsou pod rekapitulací zboží kolonky pro uplatnění slevového kódu nebo dárkového šeku. Do nich vepište kódy v podobě písmen a číslic a následně stiskněte tlačítko uplatnit. Výše slevy se Vám objeví vyčíslená pod položkami v košíku. V jedné objednávce můžete použít pouze jeden slevový kód a jeden dárkový šek.

Výměna zboží

Je možné zakoupené zboží vyměnit?

Ano, samozřejmě. Pokud chcete zboží vyměnit, můžete tak učinit do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží zabalte zašlete jej na adresu skladu (Mujkalisek.cz, Tyršova 247, 547 01 Náchod).

Budu platit poštovné při výměně zboží?

Ano, zboží k nám prosím zašlete nejlépe Českou poštou za cenu dle platného ceníku. Nově vybrané zboží Vám bude zasláno za manipulační poplatek 69,- Kč. 

Vrácení zboží

Je možné zakoupené zboží vrátit?

Ano, samozřejmě. V našem obchodě máte zákonnou 14denní lhůtu pro vrácení zboží bez udání důvodu. Zboží prosím zabalte a zašlete nám jej na adresu skladu (Mujkalisek.cz, Tyršova 247, 547 01 Náchod). Do balení prosím přidejte své číslo účtu, na který Vám máme peníze za vrácené zboží poslat. Pro vrácení peněz uvádějte, prosím, pouze číslo vašeho osobního bankovního účtu. Peníze nelze vracet na čísla účtu platebních domů (splátky půjček, úvěrů, spoření apod.). Pokud neuvedete žádné číslo účtu, budeme Vás kontaktovat e-mailem s prosbou o jeho zaslání. Pokud účet nevlastníte, na základě domluvy Vám vrátíme peníze složenkou. 

Mohu vrátit jen část zakoupeného zboží?

Ano, můžete. Postupujte stejným způsobem jako u předchozího dotazu.

Kdy dostanu zpět svoje peníze, pokud zboží vrátím?

Peníze vracíme do 10 pracovních dnů od doručení vraceného zboží na naší adresu.